Glad sommar!
ArbetSam önskar alla en riktigt skön och glad sommar!Kansliet stänger nu för sommarledighet - vi öppnar igen 3 augusti. Vi ses och hörs då! Sommarutskick - information och tips inför sommaren från ArbetSam och Arbetets museum Bild: Kungsfallet i Industrilandskapet…









